2013. március 13.

Kolozsvári szendvics






Állítólag a leleményes, bentlakásokban élő egyetemista diákok találták ki, akiknek pár szelet száradófélben lévő kenyérszeleten kívül,  épp csak az alábbi hozzávalók akadtak már csak a hűtőjükben. A füstölt szalonna, a párizsi  és a fűszerek remek párosításából ízletes harapnivaló kerekedet.

Hozzávalók 4 főre: 5 dkg füstölt szalonna, 1 dl tejföl, 15 dkg párizsi , 10 dkg reszelt sajt, 1 kis fej vöröshagyma, ízlés szerint mustár és ketchup, só, bors, szendvicskenyérszeletek

Elkészítése: A füstölt szalonnát, a lehéjazott párizsit és a megtisztított vöröshagymát kétszer átdaráljuk, hogy pépes legyen, majd hozzákeverjük a tejfölt és ízlés szerint mustárt, ketchupot, sót és borsot.  A megpirított kenyérszeleteket megkenjük a szalonnás krémmel, forró sütőben vagy grillsütőben pirosra sütjük, azután megszórjuk reszelt sajttal, és a sajtot ráolvasztjuk.




4 megjegyzés:

gionetta írta...

Jaj, de nagyon finom! Szeretjük az ilyeneket! :-))

Márti írta...

Én nem tudom honnan származik, de az én Anyukám gyermekkoromban sokszor sütötte! Jó is, hogy eszembe juttattad!

HajniZoli írta...

Hétvégén meg is kóstoljuk, finom lehet!

Blogkonyha írta...

Hasonló képen készítem én is csak és nem teszek bele ketchupot. Szeretjük. Nem tudtam, hogy így hívják...

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...