2013. szeptember 19.

Rántott laskagomba


Hozzávalók: 60 dkg laskagomba, 3 tojás, 8- 10 dkg, 15-20 dkg zsemlemorzsa, 4 dl olaj, só, bors; a körethez: 40 dkg krumpli, 3 dkg vaj, só, petrezselyemzöld

Elkészítése: A gombának levágjuk a vastagabb tönkjét, megmossuk, majd leitatjuk róla a vizet. A lisztet összekeverjük egy kevés őrölt borssal, a tojásokat pedig felverjük. A gombaszeleteket előbb a lisztbe, majd tojásba és végül a zsemlemorzsába mártjuk és forró olajban aranybarnára sütjük. A körethez a krumplit héjában megfőzzük, majd meghámozzuk és cikkekre vágjuk. A vajat felhevítjük, hozzáadjuk az apróra vágott petrezselyemzöldet meg a krumplit, megszórjuk sóval és jól összeforgatjuk. A rántott gombát csak tálalás előtt sózzuk meg.


2 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szeretem a gombát. Rántani ritkán szoktam, de nagyon megkívántam most a képedet nézve mert nagyon guszta!

Éva írta...

Nagyon szeretem a gombát. Rántani ritkán szoktam, de nagyon megkívántam most a képedet nézve mert nagyon guszta!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...