2011. július 29.

Málna fagylalt



 Az eddigiek közül a legfinomabb fagyim,de biztos csak azért,mert imádom a málnát, hisz a recept ugyanaz,az utolsó fagyikat mind így készítettem.

Hozzávalók: 2 tojás sárgája, 10 dkg cukor, 2 dl tejszín, 10 dkg mascarpone, 30 dkg málna

A málnát lefagyasztottam.A tejszínt lassú lángon felforrósítottam,addig a tojások sárgáját habosra kavartam a cukorral,majd lassan adagolva hozzáadtam a tejszínt  és sűrűsödésig főztem.Lehűtöttem és 1 órára fagyasztóba tettem.1 óra után kivettem a tojásos krémet,hozzáadtam a mascarponet ,a fagyott málna felét és habosra kevertem.20 percre fagyigép tartályába öntöttem,utolsó 5 percben hozzáadtam a megmaradt málnát.



11 megjegyzés:

alchri írta...

Megint lélegzetellálítót alkottál!!! A fotóid meg mindig csodaszépek! Ilyen szép kék ég van otthon?

Bianka írta...

Nagyon finom, tetszik

Echan írta...

Fantasztikusan néz ki. :) Szinte érzem az ízét... Nyamm. :)

trollanyu írta...

Isteni lehet, elég már csak ránézni:) A fotóid szerintem is gyönyörűek, mint mindig.

Éva írta...

Nagyon guszta a fagyit és a málna csodás!
Aleda nézzél már be hozzám szeretnék adni egy díjat!

Adél írta...

alchri: két eső között,ilyen szép az ég:)

Bianka: Köszi.

Sziluett: Köszönöm:)

Trollanyu: Köszönöm.

Éva: Köszönöm szépen a díjat.

Kati írta...

Én is imádom a málnát. nagyon finom lehetett ez a fagyi.

tücsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
tücsi írta...

Hát a látnivalók gyönyörűségesek, hát még enni belőle......
Örökbe fogadnál minket????
/a bejegyzést csak azért távolitottam el, hogy ide irjam a kérdésemet is, egy szuszra/

Adél írta...

Tücsi,köszönöm,kedves vagy:) gyertek,szívesen fogadlak,legalább még többet fogok sütni főzni és azt imádom:)

tücsi írta...

Szia Aleda! köszönöm a szíves fogadtatást, én is szívesen látnálak, szeretek a vendégeknek jókat készíteni.Az biztos, hogy az unokáim rajonganának érted:):) Egy kicsit későbben jutottam hozzád, mivel az események nem rég szűntek meg sajnos.....
Nyaralni voltunk:):)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...